Cili është qëllimi i testimit të mësimdhënësve!? Nënshtrimi, nënçmimimi, degradimi apo çfarë!?
Cilësia në arsim nuk arrihet me testim të mësimdhënësve!!!
Pse!? Sepse deri sa një person ka filluar procesin e mësimdhënies disa herë është testuar paraprakisht. Minimumi secili mësimdhënës është testuar 20 herë ( disa bile edhe mbi 100 herë ) në secilin provim universitar që ka pasur për të përfunduar studimet. Dhe ky testim është vlerësuar nga profesorët universitar më eminent që ka ky vend të secilës lëmi përkatëse. Dhe tani nga kush do bëhet testimi, nga njerëzit e politikës të cilët kanë zënë pozita të pamerituara ( bile edhe me shkollë të mesme, ndoshta edhe me shkollë fillore )? Pra njerëzit e politikës sikur po dëshirojnë t’i vendosin në pikëpyetje edhe të gjithë ata profesorët universitar ( sepse ata do të ishin fajtor për kalueshmërinë e studentëve- mësimdhënësve të ardhshëm ).
Po supozojmë që do ndodh testimi dhe ashtu sikur kanë kaluar dhjetra testime, kalohet edhe ky testim. Po çfarë pastaj!? Jo! Cilësia në arsim mund të rritet me përgjegjësi dhe llogaridhënie! Duhet shtuar numrin e inspektorëve profesionist në qendrat rajonale ( sa më largë politikës) dhe ata nga afër të shohin punën dhe performancën e mësimdhënësve. Por edhe kjo nuk do ndodh përderisa në krye të instituticioneve do jenë njerëz jokompetent dhe të pamerituar ( sepse pastaj ata po hartojnë ligje e pasojat po i bartim të gjithë ).
Nuk ka hajr nga ata të cilët nuk ja kanë ditur dhe nuk ja dinë vlerën arsimit!
Më mirë të furnizohen shkollat me materiale të dobishme se sa të hargjohen para për testime.
Dhe ata që tregojnë sukses në testim, kinse të kenë paga më të larta ( edhe kur tregojnë papërgjegjësi në punë ).
Politika asnjë të mirë nuk ja ka bërë arsimit, vetëm se e ka degraduar!
Faton Hyseni
13.01.2024